خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون سیاست گذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) ادعای یک روزنامه انگلیسی مبنی بر کمک روسیه به ایران در توقیف نفتکش انگلیسی را رد کرد.
تاریخ انتشار: 14:28 - 31 تير 1398
- کد خبر: ۵۳۵۱۰۵

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سناتور آلکسی پوشکوف روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر به ادعای روزنامه انگلیسی ساندی میرر واکنش نشان داد و اظهار داشت: انگلیسی‌ها بارها چنین اظهاراتی مطرح کرده‌اند و چندی پیش نیز وقتی روسیه کشتی‌های اوکراینی متجاوز را در تنگه کرچ توقیف کرد، انگلیس آن را اقدامی خصمانه خواند هر چند که این اقدام تحریک آمیز از سوی پترو پروشنکو (رئیس جمهوری سابق اوکراین) صورت گرفته بود.
وی افزود: هم اینک نیز انگلیسی‌ها تلاش می‌کنند روسیه را به شرکت در توقیف نفتکش انگلیسی توسط ایران متهم کنند چرا که متخصصان انگلیسی انتشار اخبار فیک (جعلی) هیچگاه به مرخصی نمی‌روند.
روزنامه ساندی میرر با استناد به یک منبع آگاه که نامی از وی برده نشده است، مدعی شد: سازمان ام آی -۶ و مرکز ارتباطات دولتی انگلیس درباره این احتمال که روسیه در توقیف نفتکش سنتا ایمپرو به ایران کمک کرده است، تحقیق می‌کنند.
عصر جمعه ۲۸ تیرماه یک فروند نفتکش انگلیسی با نام "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
خدمات الکترونیک داخل خبر
خدمات الکترونیک داخل خبر
tr_cycle
گزارش ویژه
خدمات الکترونیک داخل خبر
آخرین اخبار گروه بین الملل
خدمات الکترونیک داخل خبر
فرهنگی-بین الملل-داخلی
فرهنگی-بین الملل-داخلی
فرهنگی-بین الملل-داخلی
tr_cycle
گزارش ویژه
فرهنگی-بین الملل-داخلی
بین الملل-زندانیان