رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ریزش بورس به دلیل رشد کاذب شاخص بازار سرمایه/ وزیر اقتصاد برای خروج از رکود بانک‌ها را همراه کند

11:31 - 13 مرداد 1393
کد خبر: ۱۸۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره عملکرد یکساله دولت یازدهم گفت: بخشی از ریزش های اخیر شاخص بازار بورس به دلیل رشد کاذب شاخص بازار سرمایه بوده و باید پذیرفت دولت در این زمینه نیز عملکرد قابل دفاعی داشته است.

: سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره عملکرد یکساله دولت یازدهم گفت: بخشی از ریزش های اخیر شاخص بازار بورس به دلیل رشد کاذب شاخص بازار سرمایه بوده و باید پذیرفت دولت در این زمینه نیز عملکرد قابل دفاعی داشته است.

به گزارش ، بهروز نعمتی درباره فعالیت یکساله دولت یازدهم گفت: دولت در مدت یکسال گذشته با مهار رشد تورم توانسته ثباتی نسبی در اقتصاد کشور برقرار کند.

نماینده اسد آباد در مجلس ادامه داد: دولت در موضوع زیر ساخت های اقتصادی نیز توانسته پایه پولی را کنترل کند که این موضوع باعث شده نرخ ارز با التهاب و نوسان شدید روبرو نشود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: دولت باید در ادامه فعالیت خود به بحث عینت بخشی در اقتصاد توجه کند و بخش هایی مانند صنعت، کشاورزی و معدن را در بعد عملیاتی حمایت کند.

نعمتی افزود: وزیر اقتصاد باید از مدیران عملیاتی استفاده کند مخصوصا برای خروج از رکود اقتصادی باید بانک ها را با خود همراه کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: با در نظر گرفتن شرایط جامعه و جهان عملکرد یکساله دولت یازدهم در مجموع قابل قبول است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *