منتظر اقدامات وزیر علوم برای رفع نگرانی‌ها هستیم/ کمیته نظارت بر تفاهم تشکیل شد

10:45 - 23 تير 1393
کد خبر: ۸۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنوز درباره برگزاری جلسات هفتگی کمیته نظارت بر تفاهم انجام‌شده بین استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم تصمیم خاصی گرفته نشده، گفت: منتظر اقدامات وزارت علوم برای رفع نگرانی استیضاح کنندگان هستیم.

: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنوز درباره برگزاری جلسات هفتگی کمیته نظارت بر تفاهم انجام‌شده بین استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم تصمیم خاصی گرفته نشده، گفت: منتظر اقدامات وزارت علوم برای رفع نگرانی استیضاح کنندگان هستیم.

به گزارش ، غلامعلی حداد عادل درباره برگزاری جلسات هفتگی کمیته نظارت بر تفاهم انجام شده بین استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،‌ افزود: هنوز برای شیوه پیگیری این موضوع تصمیم خاصی گرفته نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس ادامه داد: به طور کلی هم من و آقای ابوترابی فرد به عنوان اعضای کمیته نظارت بر تفاهم انجام شده و هم استیضاح‌کنندگان منتطریم تا ببینیم وزارت علوم چه اقدامی برای رفع نگرانی استیضاح‌کنندگان انجام خواهد داد.

گفتنی است چندی قبل درخواست استیضاح فرجی دانا با 50 امضا مطرح شد که طی نشست استیضاح‌کنندگان با وزیر علوم با در نظر گرفتن مهلتی یک ماهه مقرر شد وزیر علوم دغدغه‌های استیضاح‌کنندگان را برطرف کند.

در این زمینه بنا شد وزارت علوم هر هفته گزارشی از عملکرد خود به کمیته نظارت بر تفاهم انجام شده متشکل از غلامعلی حداد عادل و محمدحسن ابوترابی فرد ارائه کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *