گروسی: مخابرات برای تامین هزینه‌هایش تعرفه را افزایش ندهد/ زارعی: کاهش تعرفه برخی استان‌ها با حذف کدهای بین‌شهری

16:42 - 22 تير 1393
کد خبر: ۸۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: دو عضو کمیسیون صنایع در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان نسبت به افزایش تعرفه‌های مخابرات واکنش نشان داده و اعلام کردند که از طریق کمیسیون صنایع با طرح پرسش از وزیر قابل پیگیری است و مخابرات نباید هزینه‌هایش را از طریق افزایش تعرفه تامین کند.

: دو عضو کمیسیون صنایع در گفت‌و گو با نسبت به افزایش تعرفه‌های مخابرات واکنش نشان داده و اعلام کردند که از طریق کمیسیون صنایع با طرح پرسش از وزیر قابل پیگیری است و مخابرات نباید هزینه‌هایش را از طریق افزایش تعرفه تامین کند.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اعلام کرد: با حذف کدهای بین شهری و ایجاد یک کد واحد در برخی استان‌ها هزینه تعرفه مکلالمات کاهش یافته است.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: از چند روز گذشته در استان ما ( کهگیلویه و بویر احمد) هزینه مکالمات کاهش یافته و استان دارای یک کد واحد شده است.

غلام‌محمد زارعی افزود: البته اینکه برخی تعرفه‌های دیگر همواره با افزایش رو به رو است مسئله‌ای است که کمیسیون صنایع در قالب طرح پرسش از وزیر ارتبااطات مطرح کرده و به همراه چند سوال دیگر به وی اعلام شده است. که در هفته جاری وزیر ارتباطات باید پاسخگو باشند.

مخابرات هزینه هایش را با افزایش تعرفه تامین نکند

در این زمینه یکی دیگر از اعضای کمیسیون صنایع در گفت‌وگو با میزان گفت: مخابرات بخشی از هزینه‌هایش را با افزایش تعرفه‌ها تامین می کند اما این بدان معنی نباید باشد که تنها منبع تامین هزینه های مخابرات از طریق افزایش تعرفه ها صورت گیرد.

به گفته حسین گروسی افزایش تعرفه های مخابرات موضوعی است که باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و کمیسیون صنایع پیگیر آن است. وی معتقد است تعرفه‌های مخابرات مربوط به بخش خصوصی است و میزان آن باید سنجیده شود.

وی افزود: به نظر من فعلا نباید تعرفه ها گران شود و تامین هزینه ها از طریق بخش های دیگر باید متعادل و تامین شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *