رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات جلسه جامعه روحانیت در غیاب آیت‌الله مهدوی‌کنی/ وحدت اصولگرایان مورد تاکید روحانیت مبارز

13:12 - 11 تير 1393
کد خبر: ۸۶
خبرگزاری میزان: عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان جزئیات جلسه روز گذشته این تشکل روحانی که در غیاب آیت الله مهدوی کنی برگزار شد، گفت: در این جلسه در مورد وضعیت سلامت آیت الله مهدوی کنی صحبت های مختلفی مطرح شد.

: عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان جزئیات جلسه روز گذشته این تشکل روحانی که در غیاب آیت الله مهدوی کنی برگزار شد، گفت: در این جلسه در مورد وضعیت سلامت آیت الله مهدوی کنی صحبت های مختلفی مطرح شد.

حجت الاسلام جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب ، با اشاره به برگزاری جلسه عصر روز گذشته جامعه روحانیت مبارز که در غیاب دبیر کل به ریاست آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه مسائل روز مطرح شد و در مورد موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در جلسه روز گذشته در مورد وضعیت سلامت رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار نظرهای متفاوتی از سوی اعضاء مطرح شد، افزود: یکی از افراد حاضر در جلسه مطرح کرد که ایشان دچار مرگ مغری شده است، ولی فرد دیگری تاکید داشت که ایشان دچار مرگ مغزی نشده است.

وی ادامه داد: افراد مطلع از وضعیت آیت الله مهدوی کنی که در جلسه حضور داشتند، در عین حال وضع قلبی ایشان را مطلوب اعلام کردند.

شجونی همچنین با اشاره به سخن یکی دیگر از حاضران جلسه که درباره وضعیت جسمانی رئیس مجلس خبرگان اطلاعاتی را بیان کرد، گفت: این فرد عنوان کرد که ممکن است اگر وضعیت فعلی ایشان ادامه پیدا کند، دچار زخم بستر شوند که موضوعی نگران کننده است.

وی در خصوص جمع بندی جلسه روز گذشته نیز اظهار کرد: این تشکل تاکید ویژه‌ای بر وحدت اصولگرایان با ایجاد انس و دوستی بین تمامی احزاب و گروه‌ها دارد که در جلسه روز گذشته حول محور یاد شده تاکیداتی از سوی اعضاء صورت گرفت.

به گزارش میزان، به دلیل وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی کنی و عدم حضور وی در این جلسات، پس از این قرار است جلسات این تشکل روحانی به ریاست آیت الله موحدی کرمانی، قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه موقت تهران برگزار شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *