کد خبر: 14192
تاریخ انتشار: 09:28 - 19 آبان 1393 - 2014 November 10
گاف شبکه ای که خود را ابرقدرت رسانه ای می داند؛
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان: شبکه تلویزیونی "سی.ان.ان" در گزارشی پیرامون بن لادن سرکرده القاعده افغانستان، به ناگهان نام " باراک اوباما" رئیس جمهوری امریکا را به جای بن لادن بر روی صفحه تلویزونی خود حک کرد.

خبرگزاری میزان: شبکه تلویزیونی " سی ان ان " در گزارشی پیرامون بن لادن سرکرده القاعده افغانستان، به ناگهان نام " باراک اوباما" رئیس جمهوری امریکا را به جای بن لادن بر روی صفحه تلویزونی خود حک کرد!

به گزارش خبرگزاری میزان، شبکه آمریکایی " سی ان ان " در اشتباه فاحش خود هنگام پخش خبری درباره "اسامه بن لادن"، به اشتباه نام "اوباما" را روی صفحه به نمایش گذاشت.

این خبر درباره انتقادات سربازان سابق نیروی دریایی ارتش آمریکا از یکی از همقطارانشان به دلیل معرفی خود به عنوان قاتل اسامه بن لادن بود.

هنوز معلوم نیست دلیل این گاف رسانه ای چه بوده است؟ برخی آن را خطایی سهوی میدانند و برخی شیطنتی که از سوی مسئول مونیتورینگ این شبکه انجام شده است؟ دلیل این اتفاق هر چه باشد سبب ساز آن خواهد شد که احتمالا مسئول این اشتباه با جریمه نقدی مواجه شود.

۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ​منتشر خواهد شد​.​
۲) خبرگزاری میزان٬ نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۳) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی-خبر-وکیل آنلاین
فرهنگی-خبر-وکیل آنلاین
آخرین اخبار گروه فرهنگی
فرهنگی-خبر-وکیل آنلاین
فرهنگی-داخلی-حقوق و قضا
فرهنگی-داخلی-حقوق و قضا
فرهنگی-داخلی-حقوق و قضا
فرهنگی-زندانیان